Saturday, November 15, 2008

pertama kali men ps3

Hello friends,

wahh..berjaya menempuh satu lagi minggu di bulan november, so..last week not so interesting, dgn kerja menyiapkan website utk client dan juga hal2 company...

btw, last thursday, went to seri kembangan, umah sewa lama ku...i stayed there dulu masa ade kerja kat putrajaya...dlm umah ade 7 org, sume kwn2 yg se-floor dulu masa university dulu..anyways..niatnya saje nk jumpa org and kutip back my ps2 that i left there since dulu masa move in takde mende nk layan..sesampai je bukak pintu...wahhh...ps2 aku parking sblah ps3!!..gile la..


(ni lah rupanya ps2 aku bila parking sblah ps3...kecik je...)


anyways...dpt la gak lyn devil may cry 4 jap..dlm hati...(layan gak..walaupon tv standard definition..kalo dpt sapu sebijik ni blh pencenkan ps2:P)..tp itu pon hanya perancangan..still got to see upcoming games!

orait, pagi td lak went to 1utama utk layan quantum of solace, tetiba ramai lak berkumpul kat oval punya bahagian tu..tgk2 asimo dtg malaysia.robot ciptaan honda yg high profile dan tkenal dgn aksi2 robotic..dapat la aku tgk asimo..lambai2 kat org,wat sepak bola sket, wat joget sket......terer org jepun, ape la diorg nk wat lps ni..even imagination mat saleh wat movie power2 cam irobot and androids sume tu...tp itu creative diorg je..still japanese yg ade brains wat bnda2 camtu jd nyata..betul kata org, amerika xde xpe, tp kalo jepun yg xde, dunia xleh maju..patut la org jepun kalo jumpa diorg bow...hormat, disiplin, sbb tu diorg leh wat bnda2 ni..cayalah japanese..pasni kuar lg gaming console power2..leh aku lyn:P


(ni asimo..suara dia suara awek..dia bye2 org..pas kl dia pg johor, pastu dia pg penang, pastu baru blk jepun agaknya)


2 comments:

sewordz said...

wahaha...
aku tggu ko pnye ps3...
leh maen online..
gado2 fight night..
nk tau tk?
aku siap joget dgn asimo lg...
haha...

Author said...

ps2 ko tu dh buruk dah... baling je la kt reban blakang umah :P